קלאס באפס מאמץ

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אז אנחנו אומרים שניתן למצוא באסתטיקה תכונות אלוהיות! לעיתים העיצובים הקטנים הם אלה שיוצרים ומשלימים את התמונה הגדולה.

מאווררי תקרה חזרו לחיינו בתנופה גדולה ובצדק רב! הם מייצרים אוויר חמים וקריר, ושומרים על סירקולציה בריאה של האוויר. מעבר לאיכויות שהם מכניסים לחיינו, הם מהווים רהיט דקורטיבי לכל דבר. מאוורר מעוצב יכניס לביתכם קלאס באפס מאמץ, יחסוך לכם בחשמל ויקפיץ את החלל שלכם לרמה אחרת לגמרי

בשנים האחרונות מרבית האנשים מחפשים ערך מוסף כמעט בכל מוצר שהם רוכשים, ובצדק. לא מספיק שהמכשיר החשמלי יעשה את העבודה בלי שום דבר מעבר, רצוי שהוא יהיה מעוצב מחוץ לקופסה ואם אפשר שיהיה חסכוני יותר, כך גם ניתן להנות מהאיכות שהמוצר מעניק וגם לקבל סיפוק מהערך המוסף שהוא משדר לסביבה.

זאת אחת הסיבות שמאוורר תקרה מעוצב חזר לאופנה ובגדול! מאווררי תקרה הם חסכוניים גדולים בחשמל, בעלי מראה אצילי ויש ביכולתם לבצע פעולות שונות כמו חימום, קירור ואוורור.

מאווררי תקרה מודרניים מוכיחים שסגנון ותפקוד יכולים להיות מקשה אחת, אם אתם מחפשים מאוורר עם אמירה תוכלו למצוא אוורר תקרה מעוצב על בסיס ברוזה ועץ, או אולי אתם בכלל טיפוסים טבעיים, בשבילכם יש מאוורר תקרה עם להבים מעלי דקל במבוק או עץ. אז בין אם אתם בעניין של משהו פשוט וכפרי, יוקרתי או בכלל בעיצוב מרהיב וייחודי, כל אחת מהאפשרויות הללו עשויה לשכנע אתכם להתקדם ממזגן למאוורר מעוצב.

כל אחד והמאוורר שלו

ריכזנו עבורכם כמה סגנונות שוברי שגרה של מאווררים מעוצבים, מוכנים לצאת מהקופסה?

  • מתכת ופלדה – אחד מהעיצובים הבולטים שניתן למצוא זה מאוורר תקרה בעל מראה תעשייתי ומלוטש. עם מראה מתכתי וקריר הוא ישבור את העיצוב הסטנדרטי של כל חלל ויכניס לו מודרניות רעננה. הוא ניתן להתאמה אישית עם גימורי מתכת או עץ. מומלץ למקם אותו על פטיו או מרפסת, כמאוורר תקרה חיצוני ולנצל את אפשרויות תאורת הלד שלו.
  • עץ מגולף – מאוורר מעוצב ויעיל הוא מאוורר בעל שילוב מינימליסטי של עץ אגוז מגולף ומתכת, פלדה מוברשת. השילוב בין השניים מעניק מראה פיסולי ומעוצב בסגנות שנות החמישים. בין יתרונותיו הרבים הוא מנוע שקט במיוחד שאינו מרעיש כשהוא פועל.
  • מאוורר מעוצב בסגנון פרח – בעוד שאנשים מסוימים עשויים להעדיף את מאווררי התקרה שלהם עם כמה שפחות להבים, אחרים נהנים מגישה מקסימליסטית לקירור וחימום. מאוורר מעוצב בסגנון פרח רוח, כשמו כן הוא, בעל מספר רב של להבים בסגנון הדומה לעלי כותרת של פרחים, הוא יקרר את החלל שלכם בלחיצת כפתור או באמצעות אפליקציה התומכת WIFI לדוגמה
  • מעוצב וחסכוני – אחת מהאופציות המועדפות היא מאוורר מעוצב חסכוני באנרגיה ובעל פרופיל נמוך. עם להבי שמשתרעים על פני לא פחות משישה מטרים, המאוורר הזה יהיה הכוכב של הבית שלכם. הוא יעניק לחלל ביתכם סגנון מודרני ודומיננטי.

כמה מילים לסיכום

מאווררי תקרה מעוצבים זה עולם של עיצוב אסתטי המשלב טכניקה אפקטיבית של קירור, חימום ואוורור. המראה האתלטי שלהם מעניק לחלל הרבה קלאס בכמעט אפס מאמץ, מה שחוסך אנרגיה וכסף רב. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מאווררי תקרה מעוצבים ויפיפיים שיתאימו לכל חלל וגם לכל כיס!

בסוהו אייר, אנחנו משלבים אסתטיקה ופרקטיקה וכך אנחנו מספקים מוצרים איכותיים ובעלי ערך מוסף. כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים! נשמח לעזור גם לכם למצוא את המאוורר שיהפוך את חלקת האלוהים שלכם ללא פחות ממושלמת!

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.