מאווררי התקרה של סוהו אייר. מיזוג של עיצוב וחיסכון

בונים, משפצים או מעצבים את ביתכם? זאת ההזדמנות שלכם להתקדם למערכת אוורור יעילה, חסכונית, ידידותית לסביבה, חרישית ויפהפייה… מאווררי התקרה של סוהו אייר.

מאווררי תיקרה סוהו אייר. הבחירה של מעצבי הפנים

מאווררי התקרה הוותיקים והטובים הפכו בשנים האחרונות לפריט חובה בכל חדר בבית או במשרד – ולא במקרה. מגוון הדגמים העצום, שפע אפשרויות העיצוב, גופי התאורה המשולבים בהם והיכולת להתאימם לכל סגנון עיצובי ולכל צבע המאפיין את חלל החדר, הפכו אותם למבוקשים במיוחד בקרב מעצבים ואדריכלים מובילים. עם זאת, כדי שתוכלו ליהנות מעיצוב פונקציונלי המלווה בחיסכון אנרגטי, מומחי סוהו אייר ריכזו עבורכם מספר עצות לבחירת מאוורר התקרה הנכון עבורכם וטיפים לשימוש יעיל וחסכוני.

בונים בית או משפצים בית קיים?

שלבו מראש בתכנון הבית את מיקום מאווררי התקרה בהתאם לאופי השימוש בחדרים ומאפייני המבנה וכך תיהנו מאיכות חיים גבוהה ומחיסכון באנרגיה.

מעוניינים להתקין מאוורר תקרה בחדר קיים?

באפשרותכם לבחור דגם מאחת מהקולקציות של סוהו אייר, התואמת לעיצוב החדר – כפרי, אורבני, מודרני או וינטג’. כמו כן תוכלו להתאים את המאוורר לצבעי הקירות או הריהוט, או לבחור מאוורר תקרה בקו עיצובי שונה, כך שישמש פריט עיצובי ייחודי ובולט, אשר יוסיף עניין לחלל החדר.

מפעילים מיזוג אוויר, קמין או הסקה מרכזית בחורף?

אל תשכחו להפעיל גם את מאוורר התקרה, כאשר כיוון הסיבוב של הלהבים הוא נגד כיוון השעון.
כך מאוורר התקרה יסחרר את האוויר החם הקיים בחדר, ישאב אותו מעלה ויזרים אותו לאורך קירות החדר, באופן שיעטוף אתכם בחום נעים. פעולה זו אף תאפשר לכם להנמיך את טמפרטורת המזגן או ההסקה בחורף ולחסוך עד 15% בעלויות החימום!

מתלבטים מהו גודל המאוורר הדרוש לכם?

התקנת מאוורר תקרה נעשית בד”כ במרכז החדר, על מנת להבטיח פיזור אוויר מיטבי. אם אתם מעוניינים במאווררי תקרה לחדרים קטנים בשטח של עד 10 מ”ר, ניתן להסתפק במאוורר בקוטר של עד 42 אינץ’. בחדרים בינוניים ששטחם עד 15 מ”ר התקינו מאוורר בקוטר 50″ עד 54″. בסלון או בחללים גדולים ששטחם עד 30 מ”ר, העדיפו מאוורר תקרה בקוטר 54″ עד 70″. בחדרים גדולים במיוחד רצוי למקם שני מאווררים.

מעוניינים להתקין מאוורר בפרגולה או במרפסת?

הקפידו לבחור מאוורר תקרה ייעודי לפרגולה. מאוורר תקרה מסוג זה הוא עמיד במים, בלחות, בקורוזיה ובתנאי קור וחום קיצוניים. כמו כן, העדיפו מאוורר עם להבים בקוטר גדול ומנוע חזק במיוחד בעל פעולה חרישית שיאפשר סחרור אוויר חזק ויעיל בכל תנאי מזג אוויר. בנוסף לכל, חשוב מאוד לבדוק את החברה עימה החלטתם לעבוד. מקצועיות ואמינות הם שם המשחק וברגע שתחליטו לעבוד עם חברה שאיננה מומחת בתחום, העבודה תהיה כפולה ומכופלת ובסופו של דבר יהיה ניתן לראות זאת גם על המחיר עצמו.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.