שינוי אווירה: מאוורר צמוד תקרה איכותי

הקיץ קרב ובמלוא עוצמתו, כולם מעוניינים במשבי רוח נעימים בתוך הבית. בשנים האחרונות חלה קפיצת דרך משמעותית בפיתוח תחום המאווררים ואפשר למצוא סוגים חדשים של מאווררים שמיוצרים בטכנולוגיה חדשה ומעניקים לסובבים אותם בריזה נפלאה בכל שעה. מעבר לכך, בניגוד למזגן, מאווררי התקרה מאפשרים חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל החודשיות וכל זאת תוך כדי הנאה מרובה מאוויר נעים שזורם באופן שווה בכל חלקי החלל.

מאווררי תקרה

מאוורר צמוד תקרה הינו תחום עצום, אפשר לרכוש אותו בשפע של דגמים, צורות, גימורים, צבעים וגדלים. מעצבי הפנים והלקוחות בוחרים לכל חדר את הדגם המתאים ביותר לקו העיצובי של הבית. הפעלתו על ידי שלט רחוק או באמצעות מערכת בקרה, מאפשרת נוחות מקסימלית ללא צורך בניידות.

בחלק מהמאווררים קיימת גם תאורה בחלק המרכזי שלו המפיץ אור נעים לכל רחבי החדר ומייתר את הצורך לרכוש גם גופי תאורה לכל אחד מהחדרים שבהם מותקן מאוורר תקרה. מאוורר צמוד תקרה הוא פתרון מצוין לכל חדר וגם לחדר המגורים. המאוורר מערבל את האוויר החם ומפזר אותו ברחבי החדר . בזכות הפעולה הכפולה נשמר בחדר גובה טמפרטורה אחיד תוך ויסות וקירור האוויר. המאוורר אינו צורך הרבה חשמל ולכן השימוש בו יוצר יעילות אנרגטית בבית.

בקיץ נהנים ממשבי רוח רעננים ובחורף הופכים את כוונם של הכנפיים נגד כיוון השעון וכך האוויר החם יעלה לחלק העליון של החדר ויפזר אותו כך שיהיה חמים בכל חדר.

מאוורר תליה

כדי לחסוך במקום שתופס מאוורר עמוד או מאוורר שולחן, אפשר לתלות מאוורר תליה על הקיר. הפריט הוא כבד ולכן יש לקבע אותו כהלכה שלא ייפול ולתכנן מראש את מיקומו לנוחות בני הבית או העובדים על מי מיקומי ישיבתם, אופן הצבת הריהוט וכו’. המטרה היא שלא יהיה צורך לשנות לעתים תכופות את מיקומו של המאוורר. מאוורר תליה נוח מאד לשימוש, הוא מפיץ משבי רוח לכל האזור הסמוך אליו בתנועה לכוון אחד או לחילופין בסבוב של הכנפיים על פי דרגת העוצמה הרצויה ומהירות הסיבובים הנחוצה.

קו עיצובי מנחה

אם בעבר מאוורר צמוד תקרה נחשב לפריט פרקטי בתו לא, כיום ישנה התייחסות רבה לפן העיצובי שכן מאווררים מסוג זה תופסים נפח בחלל החדר ועלולים להשפיע על כל הקו העיצובי המנחה. כתוצאה מכך, יש להתחשב בחומרים השונים מהם עשויים המאווררים כגון עץ, נחושת ופלסטיק. בכדי לבצע בחירה עיצובית מדויקת, תוכלו לבקר בחנויות של סוהו אייר ולהתרשם ממגוון רחב של פריטים איכותיים לכל סוגי החדרים בביתכם.

הפיתוחים הטכנולוגיים השונים מספקים לכם מאוורר צמוד תקרה עוצמתי, בעל מנוע חזק במיוחד אך עם זאת שקט להפליא. הלהבים הגדולים ומהירויות הסיבוב הנשלטות באמצעות שלט רחוק יאפשרו לכם לקבוע את הטמפרטורה של החדר וליהנות מבריזה קרירה וטבעית לכל אורך ימות השנה.  הקיץ קרב ובמלוא עוצמתו, כולם מעוניינים במשבי רוח נעימים בתוך הבית. בשנים האחרונות חלה קפיצת דרך משמעותית בפיתוח תחום המאווררים ואפשר למצוא סוגים חדשים של מאווררים שמיוצרים בטכנולוגיה חדשה ומעניקים לסובבים אותם בריזה נפלאה בכל שעה.

מעבר לכך, בניגוד למזגן, מאווררי התקרה מאפשרים חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל החודשיות וכל זאת תוך כדי הנאה מרובה מאוויר נעים שזורם באופן שווה בכל חלקי החלל.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.