התחזית: קיץ קריר ונעים עם מאוורר תקרה לפרגולה

את יתרונות מאווררי התקרה הביתיים כולנו כבר מכירים. מאווררי תקרה מציעים שילוב של אוורור נעים ויעיל וחיסכון בצריכת החשמל והם יוצרים אווירה מיוחדת בכל חדר בו הם מותקנים. אך היתרונות הגדולים של מאווררי התקרה אינם מוגבלים לשטח הבית בלבד!

מאווררי תקרה יוצאים לגינה

בשנים האחרונות, התפתחה בישראל תרבות אירוח בגינת הבית. אחד הגורמים שתרמו למגמה, הם מאווררי תקרה לפרגולות שהפכו לפריט לייפסטייל מבוקש ואפשרו למארחים ולאורחים לצאת מהסלון הממוזג וליהנות מחוויית אירוח בגינה או במרפסת – בלי לסבול מהחום ומהלחות.

מאווררי תקרה לפרגולות – משב רוח של יתרונות

מאווררי תיקרה לפרגולות מציעים פתרון יעיל לתנאי האקלים הקשים האופייניים לקיץ הישראלי ומאפשרים לכולנו לבלות ולארח תחת הפרגולה בגינה או במרפסת. מאוורר תקרה לפרגולה מציע יתרון נוסף אשר בא לידי ביטוי בשעת הארוחה… הבריזה הטבעית שיוצר מאוורר תקרה לפרגולה, מקשה על חרקים במעופם וכך, מטרדי הזבובים בשעות היום ונוכחות היתושים בשעות הערב והלילה, מצטמצמים משמעותית והופכים את השהות תחת הפרגולה או במרפסת, לחוויה מענגת מתמיד.

מאווררי תקרה לפרגולה זה SOHO AIR

למאווררי תקרה לפרגולה של SOHO AIR תכונות ייחודיות, המתאימות במיוחד לסביבה בה הם פועלים:
מאווררים אלו תוכננו ועוצבו כדי לעמוד בלחות גבוהה ובתנאי חום וקור קיצוניים והם עשויים מחומרים עמידים למגע מים, ללא סכנת קורוזיה. מאווררי תקרה לפרגולות SOHO AIR מצוידים בלהבים גדולים ובמנועים עוצמתיים, המסוגלים ליצור את הסירקולציה הנדרשת בחלל פתוח כמו פרגולה או מרפסת. עם זאת, למרות עוצמתם הרבה, פעולתם חרישית, כך שתוכלו להמשיך ולהקשיב לציוץ הציפורים ביום ולצרצור הצרצרים בערב…

מאוורר תקרה לפרגולה – העיצוב לא פחות חשוב

מעבר לפונקציונליות הרבה שלהם, מאווררי תקרה לפרגולה של SOHO AIR משמשים כפריט עיצובי לכל דבר, עם קולקציה הכוללת דגמים בסגנונות עיצוב שונים, בצבעים שונים ובמידות שונות. המאווררים, מצוידים ב-3 עד 9 להבים איכותיים או בקוטר של עד 96 אינץ’. במאווררים אלו ניתן לשלב גופי תאורה בעיצובים שונים ולבצע הנמכות לגובה המאוורר לפי צורך. בנוסף, יעמוד לרשותכם שלט/בורר לפי בחירה, אשר יחסוך מכם את הצורך לקום משולחן האוכל או מהכיסא הנוח עליו אתם שרועים להנאתכם.

מאווררי תיקרה לפרגולות. נחת רוח לשנים רבות

כדי שתוכלו ליהנות לאורך שנים מכל היתרונות של מאווררי תיקרה לפרגולות של SOHO AIR, הקפידו על התקנה מקצועית, תקנית ובטיחותית, המבוצעת ע”י חשמלאי מוסמך. כמו כן, שמרו על ניקיון המאוורר ונגבו אותו מידי מספר שבועות מהאבק ומהחרקים שהצטברו עליו.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.