מאוורר תקרה עם שלט

מדוע מומלץ לרכוש מוצר חכם ויעיל כל כך כמו מאוורר תקרה עם שלט? כיצד מאוורר תקרה עם שלט עדיף על מאוורר רגיל בחדר שיש בו ילדים? כיצד מוצר כמו מאוורר עם שלט מקל על החיים שלנו?

חסכון באנרגיה בנוחות מקסימאלית

ובכן, עד לא מזמן כולנו התרגלנו למאווררי רצפה, או אפילו מאווררי תקרה שבכדי להפעיל אותם עלינו למשוך בחוט שלמעשה אחראי על כמה פעולות. או שהמשיכה תגביר את העוצמה של המאוורר, או שהיא תכבה אותו. אז במקום למשוך ושוב למשוך ושוב למשוך בחוט עד שאתם מגיעים לעוצמת האוורור האופטימלית עבורכם, באמצעות השלט אתם למעשה יכולים לשלוט ברמת המהירות של המאוורר, להדליק ולכבות אותו בלחיצת כפתור ובמידה והמאוורר משלב גם תאורה, ניתן יהיה להדליק ולכבות את המנורה, מה שלמעשה חוסך לנו זמן רב. 

הרי דמיינו את עצמכם אחרי יום ארוך, שוכבים במיטה אל מול צפייה בטלוויזיה ומתחילים להתעסק עם החוט של המאוורר? מציק לא? מעתה באמצעות שלט תוכלו לשלוט באופן מלא במאורר והכל בעזרת כפתורים נוחים וקלים לתפעול. 

גם אם אנחנו מבשלים במטבח, מאוורר תקרה עם שלט הוא הפתרון המושלם, שכן במקום לגשת ולכבות או להקטין את עוצמת המאוורר, תוך כדי בישול כל מה שעלינו לעשות הוא פשוט ללחוץ על הכפור שבשלט שנמצא לידינו.

מאוורר תקרה עם שלט בחדר הילדים

אין אנו רוצים שהילדים שלנו התעסקו עם המאוורר שכן התעסקות זו איננה בטיחותית כלל וכלל. במקום שהם יצטרכו לכבות ולהדליק את המאוורר או לחלופין לשלוט בעוצמות האוורור שלו באמצעות אותו חוט, אנו יוכלים לבחור להתקין את המאורר גבוה כדי שהילדים לא יוכלו להגיע אליו ולשלוט בעוצמות באמצעות השלט. בנוסף, ניתן ללמד את הילדים איך לתפעל את השלט ולהסביר להם שאין צורך לשחק איתו שוב ושוב אלא רק לקבוע את העוצמה המתאימה להם.  

קיימים סוגים שונים של מאווררי תקרה עם שלט בכל מיני צבעים, כך שניתן להתאים את המאוורר לעיצוב של החדר. חשוב להקפיד להחליף בזמן את הסוללות בשלט של המאוורר ויחד עם זאת לנקות את שאריות האבק במקום שבו הכנף מתחברת למוט בקיר. במידה ויש גם נורת חשמל במאורר, כדאי להחזיק בבית נורת ספייר.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.