כיצד לבחור מאוורר תקרה?

בשנים האחרונות, מאווררי תקרה הפכו לפריט מבוקש בכל בית, הודות ליעילותם האנרגטית, איכות החיים שהם מספקים ולעיצובם המרהיב, המתאים לכל בית ולכל סגנון חיים. מדריך קצר זה, יאפשר לכם לבחור בצורה מושכלת את מאוורר התקרה המתאים ביותר לצרכים שלכם.

בונים או משפצים בית?

תכננו מראש את האזורים בהם יידרש אוורור טבעי של מאוורר תקרה בהתאם למאפייני המבנה וסגנון החיים של המשתמשים בו ותיהנו מחיסכון משמעותי באנרגיה.

מדד ה-CFM

מדד המופיע בנתוני מאוורר התקרה ומצביע על נפח האוורור שמציע מאוורר התקרה. ככל שמדד זה גבוה יותר, כך נפח האוורור גדל בהתאם.

מיקום מאוורר התקרה

לרוב, נהוג למקם את מאוורר התקרה במרכז החדר כדי לאפשר זרימת אוויר חלקה. עם זאת בחדרים גדולים, רצוי למקם שני מאווררים.

קוטר מאוורר התקרה

בחדרי שינה קטנים, חדרי ארונות ומטבחים קטנים מומלץ להתקין מאוורר תקרה ייעודי לבית בקוטר עד “42 (כ- 9-10 מ”ר). בחדרי שינה בינוניים, פינות ישיבה ומטבחים “54-“50 (כ- 11-15 מ”ר). בחדרים גדולים, סלון, חדר אוכל: 70”-“54 (כ- 15-30 מ”ר)

במאווררים המותקנים בפרגולות ומרפסות, יש להקפיד שהלהבים יהיו גדולים והמנוע חזק כדי לקבל סירקולציה ברמה גבוהה.

בטיחות. מעל הכל.

בעת התקנת מאוורר תקרה יש למדוד ולוודא את גובהם של הלהבים מהרצפה (מינימום 2.30 מ’ על פי התקן), למניעת פגיעות גוף.

כמו כן, חשוב להתאים את אופי העיגון לסוג התקרה: תקרת בטון דורשת 4 ברגי ג’מבו. לעומתה, תקרת גבס או תקרת רביץ מחייבות הכנת פלטת עץ שתמוקם בין הניצבים, ללא אפשרות תזוזה. תקרה משופעת דורשת תושבת ומוט תלייה… לכן, מומלץ להתייעץ עם מומחה.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.