עיצוב וחיסכון בפריט אחד

השיטה היפאנית לסידור הבית אינה מאימה לכל אחד, אמנם, אבל היא הכניסה קצת היגיון באי סדר והיא ללא ספק מכריחה אנשים להסתכל על עיצוב הפנים של הבית שלהם ולחשו בעליו.
עיצוב וחיסכון בפריט אחד

השיטה היפאנית לסידור הבית אינה מאימה לכל אחד, אמנם, אבל היא הכניסה קצת היגיון באי סדר והיא ללא ספק מכריחה אנשים להסתכל על עיצוב הפנים של הבית שלהם ולחשו בעליו. היום אנחנו יודעים שיותר מקום לא קשור בהכרח לצבירת יותר חפצים. אנחנו מוקסמים יותר מהמרחבים הנפלאים של בית שמעוצב ומתוכנן היטב, ונותן מרחב מחיה והרבה אוויר למי שגר בו. באמת שכבר לא אופנתי יותר להיתקל על כל צעד בחפץ שמונח היכן שהוא והפך למטרד יותר מאשר הנאה.

למצוא פתרונות חכמים לכל צורך

בין היתר, אנחנו מנסים למצוא פתרונות אחסון טובים ונוחים יותר שגם ישתלבו בעיצוב הבית, ויחד עם זה גם למצוא מענה למכשירים ולמתקנים שהופכים את המחיה לנעימים יותר מבלי להעיק. בנייה ירוקה ומתחשבת בתנאי הסביבה היא נפוצה יותר והיא מתאימה למגמה הזאת של התחשבות במרחב. כך, אנחנו מוצאים פתרונות תאורה, בידוד תרמי ומיזוג והסקה שמותאמים יותר גם לצורך לחסוך בחשמל ובאנרגיה, וליהנות מהם גם מבלי להגזים. הכיוון בימינו הוא למצוא פתרונות חכמים ויישומיים לכל צורך אנושי, כדי להגן על הסביבה אבל גם כדי לחזור לטבעי בעיצוב הבית. כבר לא צריך יותר מדי מכשירים כשיש דרכים אחרות להשיג את אותו אפקט, כמו מאוורר תקרה במקום מזגן, שמספקים לכם את הקירור והאוורור מבלי שתצטרכו להפעיל מזגן ולסגור את כל הבית. להפך. ככל שיש יותר אוויר טבעי כך גם נושמים טוב יותר.

תאורה ומיזוג שאינם זוללי אנרגיה

כל אדריכל יודע לתכנן את הבית כך שיוכל ליהנות מאור טבעי כמה שיותר כדי לצמצם את עלויות החשמל. ולשלב חומרים ועקרונות של מיזוג ובידוד חכמים יותר כדי לחסוך עלויות מיזוג והסקה, וכדי לשמר כמה שיורת אנרגיה. כאשר אפשר להגביר את זרימת האוויר בבית אנחנו גם מבינים שלפעמים, כאשר אנחנו מפעילים מיזוג, אנחנו למעשה רוצים יותר אוויר ולאו דווקא טמפרטורה מקפיאה. מאווררי תקרה היו הפתרון המועדף שנים רבות לפני שיכלו להתקין מזגן בכל מקום, והיום יודעים שיש לזה תפקיד חשוב בכל זאת, בימים ובשעות שבהם לא ממש צריך מזגן בתפקוד מלא.

יתרונות נפלאים של מאווררי תקרה בבית

  • מאווררי תקרה חסכוניים יותר בחשמל משום שהם פשוט לא צריכים כל כך הרבה גם בעוצמות הגבוהות וגם כאשר הם מופעלים בכמה חדרים במקביל. הם חסכוניים יותר גם ממאווררים רגילים שמציבים בכל חדר.
  • העיצובים החדשים שמתאימים לכל סגנון ולכל אזור בבית מקילים על שילובם בכל סגנון של עיצוב פנים, ותוכלו למצוא אותם בעיצובים שונים.
  • האוורור והקירור נעשים על פני שטח גדול, מה שהופך אותם ליעילים יותר ממאוורר רצפתי או שולחני. אתם יכולים לשבת כמה אנשים וליהנות מהזרימה הטבעית והקרירה מעל הראשים ביעילות.
  • כמו כן, זריקת האוויר שלהם ממשיכה להניע את האוויר בכל החדר, כך שגם כאשר יוצאים מטווח המאוורר עדיין מרגישים אותו מזרים אוויר. הטמפרטורה מושפעת בכל החדר ויורדת גם מבלי שצריך להדליק מזגן.
  • הוא אינו מצריך סגירת חלונות וכך אוויר טבעי וטרי ממשיך לזרום בבית, מה שנחשב לבריא יותר בתקופה שיש בה גידול במחלות שנובעות מאוחר חיים לא בריא. זה גם פתרון מצוין לתינוקות, בעלי רגישויות וקשישים שסובלים ממזגן ומתקשים לנשום באוויר היבש שלו.
  • מאווררי תקרה פשוט מביאים את האוויר הטבעי אליכם ומקררים אותו ולפעמים זה כל מה שאנחנו מחפשים כשאנחנו מפעילים מזגן.
  • העיצוב נראה הרבה יותר אלגנטי בזכות הדגמים החדשים שחלקם עץ או דמויי עץ, וזה פשוט משתלב בכל בית שרוצה להוסיף מגע של יוקרה.
סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.