אתם שואלים על מאוורר תקרה מומלץ, מומחי SOHOAIR עונים

מאווררים זוכים בשנים האחרונות לעניין רב ולא במקרה. יש מעט מאוד פריטים בבית המציעים שילוב של יופי חיצוני, יעילות פונקציונאלית, חיסכון כספי ממשי ואמינות לאורך שנים. על מנת שתוכלו להוציא את המיטב ממאוורר התקרה שלכם, צירפנו מספר שאלות של לקוחות ואת תשובות המומחים של סוהו אייר.

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים מאוורר תקרה מומלץ?

  • איכות המאוורר
  • מדד זרימת האוויר CFM
  • צריכת החשמל Watts
  • ה-“אמא ואבא” של המוצר – אמינות היבואן ורמת השירות

עד כמה מאווררי תיקרה חסכוניים בחשמל?

שימוש נכון במאווררי תקרה יכול לחסוך לכם עד 40% בהוצאות הקירור והחימום וניתן לעשות זאת בקלות רבה, אם תשמרו על הכללים הבאים:

  • עם הפעלת מאוורר תקרה, העלו את טמפרטורת הקירור של המזגן בקיץ או הורידו את טמפרטורת החימום בחורף.
  • התקינו מאוורר תקרה חסכוני באנרגיה עם ביצועים חזקים שיאפשרו לכם להתאים את רמת החימום/קירור של המזגן ואף ליהנות בקיץ מתחושת קרירות נעימה ללא הפעלת מזגן.
  • כבו את מאוורר התקרה כאשר אתם יוצאים מהחדר.

מנועי מאווררי התקרה מסדרת SOHO AIR המיובאים ע”י סוהו, כוללים מנועי DC מהחסכוניים והמתקדמים מסוגם בעולם, עם צריכת חשמל של 35 וואט ועלות חשמל חודשית של 1 ₪ בלבד! בנוסף תמצאו בסדרה זו מנועי AC בעלי עוצמה גדולה ביותר – 100 וואט, המייצרים דחיסת אוויר מרבית להנאה מקסימלית.

האם בחדר גדול כדאי להתקין מאוורר תקרה גדול או שניים קטנים?

עקרונית, בחדרים ששטחם גדול מ-20 מ”ר או שתקרתם גבוהה במיוחד, מומלץ להתקין שני מאווררי תקרה בינוניים על פני מאוורר תקרה אחד גדול. המרחק האופטימלי של המאווררים זה מזה צריך להיות כפול מהמרחק של כל מאוורר מהקיר הקרוב אליו.

כיצד נקבעת מהירות הסיבוב של מאוורר התקרה והאם יש קשר בין מהירות הסיבוב לזרימת האוויר?

מהירות הסיבוב של המאווררים מוגבלת מסיבות בטיחותיות. אומנם מאוורר התקרה חייב להיות מותקן בגובה של כ-2.30 מ’ לפחות מהרצפה. עם זאת, זרימת האוויר אינה מושפעת רק ממהירות הסיבוב אלא גם מהאווירודינמיקה של הלהבים – זוויות הלהב או מחזיק הלהב.

מה הקשר בין כיוון סיבוב המאוורר לבין עונות השנה?

בימי הקיץ, יש לכוונן את המאוורר עם כיוון השעון, כך שייצור תנועת אוויר מרעננת בחדר בו הוא מותקן. לעומת זאת בחדרים מחוממים בחורף, יש להפוך את כיוון סיבוב הלהבים (נגד כיוון השעון). בתצורה זו, המאוורר “יונק” את האוויר החם ומזרים אותו לאורך הקירות, בלי ליצור משב רוח ישיר לנוכחים בחדר.

מדוע מאווררי התקרה הזולים, רועשים יותר?

מאווררי תיקרה זולים, אינם כוללים בד”כ רכיבים להפחתת ראש כגון טבעות בידוד וכריות גומי בין חלקי המתכת השונים. רכיבים אלו מונעים העברת רעש לתקרה ומשם לאוזני הנוכחים בחדר. כמו כן, מאווררים אלו מצוידים במנועים פשוטים, ללא מסנני רעש.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.