המוצר לקיץ מושלם

רגע לפני שאתם מתחילים להזיע כדאי שתדעו - הודות לשלל יתרונות שהופכים אותם למצננים מעולים עם סטייל משגע! מאווררי תקרה מהווים את צורת הקירור הזולה והמשתלמת ביותר

מאווררי תקרה הפכו לרהיט לוהט במיוחד בבתים רבים, רגע לפני שאתם מתחילים להזיע כדאי שתדעו שהם זכו בשמם הטוב הודות לשלל יתרונות שהופכים אותם למצננים מעולים עם סטייל משגע! מאווררי תקרה מהווים את צורת הקירור הזולה והמשתלמת ביותר, אך יש להם יתרון נוסף, הם מאפשרים לאוויר להסתובב בחופשיות ברחבי הבית, מאווררים אותו ואפילו יכולים לחמם! עוד בימי קדם בני אדם השתמשו במאווררים כדי להתמודד עם עומסי חום ברחבי הגלובוס, אך האם ידעתם שניתן להשתמש במאוורר גם בחודשי החורף הקרים? הנה כמה מהיתרונות הבולטים של מאווררי תקרה

  1. יעיל בקיץ ובחורף- בימי הקיץ החמים מאוורר תקרה יכול להוריד את הטמפרטורה בחדר ב- 8 מעלות לפחות! זה עובד כל כך טוב מכיוון שהאוויר הקריר קרוב יותר לרצפה. הכיוון אליו מסתובב המאוורר משפיע על חימום או קירור החדר. המאוורר יכול לשאוב את האוויר למעלה וכך לקרר את החדר או לדחוף את האוויר החם למטה ובכך לחמם את החדר בימי החורף הקרים. כאשר המאוורר מסתובב עם כיוון השעון הוא יעניק אפקט מחמם וכאשר הוא מסתובב נגד כיוון השעון הוא יעניק אפקט מקרר. מלבד זאת מאווררי התקרה יוצרים סירקולציה שיכולה לאוורר כל חלל. כן, זה באמת מדהים כמו שזה נשמע!
  2. חסכוני בחשמל- שימוש במאוורר תקרה יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות החשמל! כך שגם אם אתם בוחרים להפעיל מזגן במקביל למאוורר, הוא יעבוד פחות קשה תודות להפרש של 8 מעלות בזכות המאוורר. אם אתם מרגישים שהחום גובר עליכם, אתם תמיד יכולים להפעיל אותם ביחד וכך לחסוך בחשמל ולהגיע לתוצאות טובות יותר. ובמידה והמזגן שלכם התקלקל אתם תוכלו להיות רגועים ובטוחים שיש לכם גיבוי איכותי. התקנת מאווררי תקרה זולה בהרבה מהתקנת מערכת מיזוג.
  3. בטיחות מעל הכול- מאוור תקרה מובנה הוא בעל תכונות בטיחותיות בהשוואה למאוורר רצפה אשר יכול ליפול ולהישבר בקלות ועלול להיות מסוכן כאשר הוא מצוי בקרבת ילדים קטנים. מאוורר תקרה ממוקם גבוה מעל כולם כך שלא סביר שמישהו יגיע לשם בטעות.
  4. אסתטיקה ועיצוב- בין היתרונות הבולטים של מאווררי תקרה הם התוספת האסתטית לבית, מאווררי תקרה מגיעים בשלל עיצובים וגדלים והם בהחלט יהפכו כל חלל לנעים, יפה לעין ואפילו יוקרתי! כיום ניתן למצוא מאווררי תקרה פשוטים, עם נברשות ייחודיות ובצורות משגעות! אולי תופתעו לשמוע אבל מאווררי תקרה מעוצבים יכולים להעלות את ערך הבית. אין זה מפתיע רהיט שיכול לחמם לקרר ואפילו להאיר את החדר!

כמה מילים לסיכום, ניתן להרגיש את היתרונות הפונקציונליים של מאווררי התקרה גם בחור וגם בקיץ! מאווררי התקרה מעוצבים במבנה ייחודי המאפשר להם לחמם, לקרר, לאוורר את הבית וכל  אלה תוך חסכון אדיר בצריכת החשמל ובסטייל שיגרום לבית שלכם להיות נעים יותר ויפה הרבה יותר!

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.