אוורור טבעי או מזגן

מיקום מאוורר תקרה בכל חדר גורם לאוורור טבעי וליצירת זרימת האוויר מחדר לחדר וגם במסדרונות.

כל ישראלי יודע שפעם, מזגנים אל היו בכל בית או נפוצים אפילו במבנים ציבוריים ומסחריים. היום זה נפוץ כל כך שאנשים רגילים לנשום אוויר ממוחזר שאינו הכי בריא ולא רק בזמן קורונה. בזמן גל חום זה מובן מאליו ואף אחד לא יתווכח אתכם לעולם אם תעדיפו מזגן על פני אוויר טבעי או מאוורר. אבל עם יד על הלב, מתי בפעם האחרונה ניסיתם בקיץ לנשום אוויר טבעי בשעות הערב והלילה והבנתם שזה לא כל כך גרוע כמו בשעות היום? על היתרונות של אווי צח כמעט מיותר להסביר למי שחי בתקופה של פעם אבל היום אין ברירה. אנשים כבר לא נושמים ולא מכירים את היתרונות של אוויר טבעי ומקורר על פני אוויר ממזגן.

יתרונות המאוורר ברורים – אוויר טרי וצח כל הזמן

יש אוויר טוב שאי אפשר להחליף אותו בעד שום הון שבעולם וזה הנימוק העיקרי הכי חשוב לכל מי שיודע למה מאוורר תקרה הוא מתקן חיוני בכל בית ישראלי. מה שעובד נכון באירופה ובכל מקום אחר עובד מצוין גם פה, כשיש כל כך הרבה מרחב. הימים הקשים באמת שבהם יש צורך במזגן מועטים ובשאר הימים תמיד עדיף לשאוף אוויר נקי וטרי ולא ממוחזר. זה נכון בעיקר במטבח ובפינת האוכל, בחדר השינה כשאתם מנסים לישון ותמיד קר או חם מדי כי המזגן לא מתאים לכולם, וזה נכון כשיושבים בחדר המשפחה ונהנים מפעילות איכותית יחד. מאוורר מקרר במידה הנכונה תמיד.

עדיף אנרגטית וזול בהרבה

לאחר השיקול הבריאותי החשוב בא שיקול משמעותי שחשוב לכל ישראלי והוא חיסכון בחשמל. זה מתחיל עוד קודם, למען האמת, כשמבינים שהתקנת מאורר תקרה הרבה יותר זולה משמעותית מאשר התקנת מזגנים. לא משנה באיזו שיטה תשתמשו מזגנים יקרים יותר גם בעלות ההתקנה שלהם, התיקונים שלהם לאורך השנים וגם ההפעלה שלהם. הזמן הקצר שבו צריך אותם באמת עולה לכם הרבה כסף בחישוב כולל, והשימוש במאורר תקרה גורם לכך שגם ההתקנה תהיה זולה וגם ההפעלה שלו במשך רוב שעות היום.

אוורור טבעי בכל מקום

מיקום מאוורר תקרה בכל חדר גורם לאוורור טבעי וליצירת זרימת האוויר מחדר לחדר וגם במסדרונות. מרגישים את הקרירות ואת התנועה של אוויר טרי בכל מקום והנשימה הרבה יותר קלה. חשבו על כל האנשים שנהנים מאוויר צח במקום אוויר ממוחזר שאינו מחדיר הרבה חמצן, ותגלו שלא רק אנשים בקבוצות סיכון ואנשים רגישים לכך נהנים מזה. לפעמים לא מגלים עד כמה עצרתם את הנשימה עד שאתם מנסים לנשום לרגע קט, ומופתעים להרגיש את האנרגיה חוזרת לגוף. זאת בדיוק הסיבה שעדיף להתרגל לזרימה נכונה של אוויר בין כל החדרים. זה גם הרבה יותר בריא לגוף שלא צריך להילחם בהבדלי טמפרטורות ולהיחלש כתוצאה מכך.

אסתטיקה מבלי להרוס את מראה הבית

על הנזקים של מנועי המזגנים ושבירת קירות כבר אין צורך לספר. זאת בדיוק הסיבה שבגללה במקומות מסוימים באירופה ובשאר העולם מסרבים להרשות התקנת מזגן שהורס את הנראות של הבית ופוגם בו. במקומות כאלה מאווררי תקרה עושים את העבודה ומאפשרים לנשום מבלי לפגוע באסתטיקה. להפך, אפילו. המאווררים היפהפיים האלה נראים קלאסיים בכל מקום ובכל חדר, ונותנים לכל בית את המראה הווינטג’י לפעמים בזכות העיצוב שלהם. אפשר לתלות אותם בכל גודל ובכל מקום, וגם ליהנות מהם במרפסת או בחצר שלכם, מתחת לפרגולה או בגג של המרפסת. האוויר יקבל עוד יותר תנופה והקרירות תנעים לכם את הזמן מבלי שתפסיקו לנשום אפילו לרגע אחד.

סוהו אייר - SOHO AIR

סוהו אייר - SOHO AIR

SOHO עיצוב ריהוט ותאורה, מובילים למעלה מ-20 שנה תפיסה עיצובית חדשנית ומלאת השראה בריהוט ותאורה עם ידע עשיר בעולם עיצוב הפנים והיכרות מעמיקה עם המגמות העיצוביות העדכניות ביותר.